تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی

نماش جزییات مطلب

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی

بردهای الکترونیکی قطعات حساس و پیچیده‌ای هستند که در بسیاری از دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده می‌شوند. این بردها شامل مجموعه‌ای از مقاومت‌ها، خازن‌ها، ترانزیستورها، دیودها، آی‌سی‌ها و سایر المان‌های الکترونیکی هستند که با هم مدارات مختلف را تشکیل می‌دهند. بردهای الکترونیکی برای انجام عملکردهای مختلف نظیر کنترل، رگولاسیون، تقویت، مبدل، فرستنده و گیرنده و ... طراحی و ساخته می‌شوند.

 به دلیل پیچیدگی و حساسیت بردهای الکترونیکی، تعمیر آن‌ها نیاز به دانش و تجربه فنی دارد. تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی یک حرفه پولساز و با آینده است که با آموزش مناسب و تمرین کافی قابل یادگیری است. در این مقاله به شما چند نکته درباره تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی می‌گوئیم.

 برای یادگیری تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی، شما نیاز به چند چيز دارید:

 دانش پایه فنون برق و الکترونيك

آشنایی با اجزاء و عملكرد بردهای الكترونيكي

آشنایي با ابزار و تجهيرات تعميرگاه

آشنایي با روش های شناسایي و رفع خرابي

آشنایي با نقشه خواني و طراحي بردهای الكترونیکی

برای به دست آوردن این دانش ها، شما مي توانید از منابع مختلف استفاده كنید. اما چون حجم اطلاعات زياد است و نظام مند نبودن آن ها ممكن است شما را گمراه كند، بهتر است از پكيج آموزش تعميرات بردهاي الكترونيكي استفاده كنيد. اين پكيج شامل فيلم هاي آموزشي، كتاب هاي الكترونيكي، نقشه هاي بردهاي الكترونيكي، نرم افزار هاي كاربردي و ... است كه به صورت جامع و كاربردي شما را از مبتدي تا پيشرفته در زمينه تعميرات تخصصي برد الكترونيكي آموزش مي دهد.

 مجتمع آموزشی علوم و فنون شمال یک مرکز تخصصی در زمینه آموزش برق و الکترونیک است که به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت خود را در این حوزه افزایش دهید. علوم و فنون شمال شامل بخش های مختلفی است که در هر یک از بخش ها به موضوعات مربوط به دوره های آموزشی رشته های مختلف پرداخته می‌شوند. برخی از این بخش ها عبارتند از:

 آموزش برق و الکترونیک

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

آموزش نصب و راه اندازی دستگاههای گرمایشی و سرمایشی خانگی و تجاری

آموزش جوشکاری و بازرسی و کنترل کیفیت جوش

آموزش نرم افزارهای مرتبط با برق، الکترونیک،تاسیسات،عمران و...

آموزش دوره های مختلف گردشگریو هتلداری

آموزش مکانیک و برق خودرو

آموزش غواصی صنعتی و جوشکاری زیرآب

آموزش گچ بری و پتینه کاری

آموزش مشاور خرید و فروش املاک و اتومبیل

و رشته های متنوع و پولساز دیگر که می توانید با تماس با مشاورین ما در مجتمع آموزشی علوم و فنون شمال اطلاعات بیشتری بدست آورید.

 

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی (1)

تعمیرات تخصصی برد الکترونیکی

 

آموزش نصب اسپليت و کولر گازي

 علوم و فنون شمال علاوه بر آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی، به شما فرصت مي دهد تا در دوره های ديگر نظير آموزش نصب اسپليت، کولر گازي نيز شركت كنيد. این دوره ها به شما کمک مي كنند تا تخصص های پولساز ديگر را نيز به دست آورید. در این دوره ها شما با نحوه نصب، راه اندازي، تعمير و نگهداري اسپليت، کولر گازي و جوش لوله های مسی آشنا مي شويد. این دوره ها به صورت عملي و كاربردي بوده و شامل فيلم هاي آموزشي، نقشه ها، نكات كليدي، پروژه ها، آزمون ها و ... هستند.

 برای ثبت نام در این دوره ها، شما مي توانید به سایت ما مراجعه كنید و تمامی مراحل ثبت نام را بصورت غیرحضوری انجام دهید.

 علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی:

 

ماشین لباسشویی یکی از تجهیرات خانگی است که بسیار کاربردی و مفید است. اما گاهی اوقات ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید که باعث عدم کارکرد صحیح آن شود. یکی از این مشکلات عدم کارکرد دور تند ماشین لباسشویی است. در این حالت، ماشین لباسشویی پس از شستشو، لباس ها را به خوبی خشک نمی‌کند و باعث می‌شود لباس ها خیس بمانند.

 علت کار نکردن دور تند ماشین لباسشویی ممکن است چندین عامل داشته باشد. برخی از این عوامل عبارتند از:

 برق نرسیدن به موتور دور تند

خرابی در تابلو برق یا برد الکترونیکی ماشین

خرابی در سوئیچ یا رله دور تند

خرابی در کاربن یا بالشتک های موتور

خرابی در سنسور گیربکس یا سرعت

خرابی در پمپ آب گیری

وجود آلودگی یا جسم خارجی در لوله های آب گیری

وجود بار زیاد یا نامتعادل لباس در حوضچه

 برای رفع این مشکل، شما باید عامل خرابی را شناسایی و رفع کنید. برای این کار، شما مي توانید از راهنمای تعمیرات ماشین لباسشويي استفاده كنيد كه به صورت جامع و قدم به قدم شما را در شناسایي و رفع خرابي های مختلف راهنمایي مي كند. اين راهنما شامل فيلم هاي آموزشي، كتاب هاي الكترونيكي، نقشه ها، نكات كليدي، پروژه ها، آزمون ها و ... است كه به صورت عملي و كاربردي شما را در تعميرات تخصصي ماشين لباسشويي آموزش مي دهد.

 برای دانلود راهنمای تعمیرات ماشین لباسشويي، شما مي توانید به سایت ما مراجعه كنید و فرم درخواست را پر كنید.

امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشد.

 

اطلاعات

  • نویسنده : __ امامی
  • تاریخ: چهارشنبه, 20 دی 1402
  • تعداد بازدید: 333